Przejdź do głównej zawartości

Dylemat z pulsometrem do biegania



Mój znajomy zaczął od niedawna biegać, tak już całkiem na poważnie. Wziął już kilka razy udział w maratonach i chyba spodobało mu się to na dobre. Prosił mnie, żebym rozejrzała się za jakimś fajnym i dobrym pulsometrem do biegania.
Jestem osobą, która przed zakupami robi zawsze mały research po forach i poradnikach. Trafiłam na coś takiego, http://gogeek.pl/jaki-pulsometr-do-biegania/, strona wygląda profesjonalnie, więc na pewno Piotrek znajdzie tu coś dla siebie. A wy, co o niej sądzicie?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czy podobacie się sobie?

Jakiś czas temu brałam udział w sondzie ulicznej, gdzie głównym pytaniem było: Czy podobasz się sobie? Ja odpowiem szczerze, że ja się sobie nie podobam, a to dlatego, że przybyło mi kilka kilogramów, z których nie jestem zadowolona. Moje włosy też ostatnio nie są zbyt piękne, ale to przez lenistwo, które mnie ostatnimi czasy ogarnia. W przyszłym tygodniu zaczynam intensywne treningi i mam nadzieję, że wszystko wróci do normy.

Julia Marcel- Andrew

Dawno nie słuchałam już Julki, praktycznie nawet o niej zapomniałam. Aż dzisiaj włączam komputer, a tu taka propozycja na dziś się wyświetla. Lubicie jej piosenki? Wiem, że niektórzy nie bardzo ją tolerują, ale jestem pewna, że gdyby posłuchali więcej jej kawałków, to by na pewno zmienili zdanie. Zresztą posłuchajcie sami i oceńcie. Zostawiam Was z tym kawałkiem.