Przejdź do głównej zawartości

Czy warto w taki upał układać włosy?

Jak się czujecie, kiedy na dworze taka duchota? Oczywiście, nie wiem, jak jest na Pomorzu, ale podobno tak jest w całej Polsce. Zazdroszczę wszystkim urlopowiczom takiej pogody, a współczuję nam pracownikom, którzy muszą się nieraz kisić w jednym biurze i to bez klimatyzacji czasem. To prawda, że pracodawcy powinni zapewnić jak najlepsze warunki swoim pracownikom, ale wiele z nich niestety tego nie przestrzega, za to dużo wymaga. Dzisiaj nawet nie warto układać żadnych fryzur, bo i tak się zepsują

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dylemat z pulsometrem do biegania

Mój znajomy zaczął od niedawna biegać, tak już całkiem na poważnie. Wziął już kilka razy udział w maratonach i chyba spodobało mu się to na dobre. Prosił mnie, żebym rozejrzała się za jakimś fajnym i dobrym pulsometrem do biegania.

Czy podobacie się sobie?

Jakiś czas temu brałam udział w sondzie ulicznej, gdzie głównym pytaniem było: Czy podobasz się sobie? Ja odpowiem szczerze, że ja się sobie nie podobam, a to dlatego, że przybyło mi kilka kilogramów, z których nie jestem zadowolona. Moje włosy też ostatnio nie są zbyt piękne, ale to przez lenistwo, które mnie ostatnimi czasy ogarnia. W przyszłym tygodniu zaczynam intensywne treningi i mam nadzieję, że wszystko wróci do normy.

Ciepły posiłek dla maluszka

Szukamy wraz z mamą dobrego podgrzewacza do butelek, poradzicie nam, który najlepiej wybrać?